shine bright like a diamond

den närmar sig 1 och jag ska upp vid 6 för jag börjar kl 8 imorgon.. på en fredag. Jaja
måste skriva klart min svenska analys men det slutade med att jag sitter här och halv dansar och mimar till rihanna med hörlurarna i öronen klockan tjugo i ett på natten, najs va?
får väll sova snart, ska bara tvätta mitt hår för det står åt alla håll :(
FICK BTW ETT B PÅ MITT SPANSKA PROV!!! amaayzing säger jag bara, hatar spanska, haha.
imorgon ska jag ha nått prov på eng. verb & analysen ska vara inlämnad.. wooops.
man får klä ut sig i skolan imorgon (hahhahaha dör) så får se om jag & köttfärs gör något :))
ska sätta på lite håkan & skriva klart min uppsatts.
nattiii


Kommentarer



Ditt namn här snygging:
Remember me

EM@IL: (bara jag som ser)

Din blogg/sida:

Så, vad hade du på hjärtat? ♥

Trackback