c a l i g u l a

 
vet inte om man ska kalla den här morgonen så god men ja, godmorgon.
vaknade upp i natt runt halv 4 med enorma buksmärtor. verkligen enorma. och illamående.
grät och kände bara nej, nu åker jag in. tog ett par alvedon & en timme senare började det avta.
runt klockan 6 hade det värsta gått bort så att jag kunde somna.
haft ont lite hela veckan då och då men aldrig sån här smärta asså f*n vad ont det gjorde.
antagligen magkatarr som kommit tillbaka/irritabel tjocktarm. JAG ORKAR INTE
har precis ätit frukost som inte bestod av mycket pga illamående och ont.
ligger framför tumblr nu och kanske ska nog packa (till mamma) snart & göra lite matte.
ha en bra idag för själv kommer jag nog ligga hemma hela dagen :/

Kommentarer



Ditt namn här snygging:
Remember me

EM@IL: (bara jag som ser)

Din blogg/sida:

Så, vad hade du på hjärtat? ♥

Trackback