11 snabba

Jag avskyr ost.
Jag älskar mozarella, fetaost, smältost och halloumi men skulle aldrig kunna ta en vanlig ost skiva och äta. Det är nog det äckligaste som finns, mår illa av att se ngn göra det eller känna lukten. Det var värre förr för då kunde jag inte ens ta i det.
 
Jag älskar att träna och dansa.
Träna är nog det bästa som finns!! Funderar på att börja i dans igen om jag hittar en partner. :))
 
Innan jag somnar..
Brukar jag alltid räkna hur många timmar jag kommer att få sova och vad jag har ätit under dagen.
 
Gillar inte läsk (?!)
Vad har hänt med mig?? Tycker bara inte det är gott längre och det märkte jag när jag drack det igår.. :((
 
Kär i känslan
av att vara kär. Man är liksom alltid så glad och den känslan är nog bästa känslan.
 
Älskar Ed.
Ed sheeran's låtar är nog det bästa som finns. Är alltid här för mig.

Jag är en fullständigt knäpp clown.
Hahaa jag föddes knäpp. Skämmer ut mig, gör fula miner, är oftast aldrig seriös och är jävligt barnslig bara.
Är nog den mest pinsamaste människan på jorden. Ibland älskar jag det men oftast hatar jag att jag är sån här. Sikket jävla komplex. Fast tror ändå att jag är jävligt rolig för annars hade ju ingen varit med mig XD
 
Jag har svårt för att lita på någon.
Litar nästan aldrig på någon, tror alltid att de har någon baktanke eller vad som helst.
 
Tumblr
Älskling.
 
Jobbar på det
Blivit så mycket bättre i skolan än förra året. Försöker verkligen få upp mina betyg i år till C i de flesta iallafall. Börjat gilla vissa ämen som typ spanska och det är rätt så najs. Bara no kvar typ :))
 
Saknar min kropp
När jag dansade var den så grym osv. Höfterna, musklerna, magen, allt.
 
jessica, me, elin för ungefär ett år sedan.
 
 

Kommentarer



Ditt namn här snygging:
Remember me

EM@IL: (bara jag som ser)

Din blogg/sida:

Så, vad hade du på hjärtat? ♥

Trackback