'

Vem är bäst i din klass?
hahah dum fråga, jag
 
Vart skulle du helst vilja bo? Rosengård eller på landet?
ööh jobbig frååga.. båda två, för jag älskar landet typ :D
 
Visst är Emma Bjuhr världsbäst?
Vem är Emma Bjuhr? Hon låter sämst
 
Vem är bäst, Bruno Mars eller Selena Gomez?
lätt bruno mars!
 
Vad heter din kompis som du kan lita på? :) kramis
Jag har flera kompisar som jag kan lita på, men bara en jag kan prata om allt med om det är det du menar. :)
Hon heter Emma, kram (:
 ---> http://emmabjuhr.blogg.se <---
 
om du hade fått välja att vara någon i din klass för en dag, vem hade du valt?
m eller j solklart!
 
second hand/dyrt inte second hand?
aldrig handlat på second hand, så dyrt inte second hand :p
 
du får inte byta skola, du vet att jag behöver dig för att klara mig genom dagarna. älskar dig
får inte ändå & skulle saknat dig för mycket pemmsan. i love you
 

Kommentarer
Postat av: Emma

åh du är så bäst, älskar dig

2012-12-26 @ 23:42:42
URL: http://emmabjuhr.blogg.se



Ditt namn här snygging:
Remember me

EM@IL: (bara jag som ser)

Din blogg/sida:

Så, vad hade du på hjärtat? ♥

Trackback