HEJ

Har inte bloggat på flera månader och nu när jag loggade in så såg jag att jag har haft massa besökare varje dag sen sista inlägget! Ni är helt grymma!
Anledningen till att jag slutade var att jag tröttnade och hade inget intressant att skriva om.
Men nu är jag tillbaka, eller jag ska försöka blogga så mycket som möjligt!
Vill också berätta hur mycket jag hatar hela den nya designen på blogg.se!
Så jäkla onödigt att ändra på allting, kommer nog ta ett tag innan jag förstår allt men ni får stå ut! ;)
Någon som kan hjälpa mig med en grej också? Hur tar man bort "OM" grejsen på sidan?
Kom hem för ungefär en timme sedan från träningen, riktigt skönt!
Ska kolla på en film eller ett avsnitt av Pretty Little Liars innan jag går och lägger mig, sov gott! ♥
Bild tagen från förra sommaren.

Kommentarer



Ditt namn här snygging:
Remember me

EM@IL: (bara jag som ser)

Din blogg/sida:

Så, vad hade du på hjärtat? ♥

Trackback