jag kan tänka tills det knappt finns nått kvar

ska dricka mitt te som börjar bli kallt (pga foto & redigering haha) :(
och läsa syskon kärlek som jag fått låna från Elin för rätt så längesen men aldrig hunnit läsa.
du får tillbaka den snart elin!! haha
känns som om jag kommer sluka den rätt så fort ändå som den bokmal jag är.
kommer säkert ta en till kopp te för jag har börjat få svårt att sova på nätterna igen. :(
imorgon kanske jag sticker till gymmet innan jobbet (ballt) om jag orkar eftersom jag börjar 09.30
ska bli skit kul att överraska simon imorgon för har lurat i honom att jag fortfarande är sjuk!
godnatt för tillfället!
nu är det snart inte långt kvar..!!!!

Kommentarer



Ditt namn här snygging:
Remember me

EM@IL: (bara jag som ser)

Din blogg/sida:

Så, vad hade du på hjärtat? ♥

Trackback